Here is a simple but powerful rule:

 always give people more than

             what they expect to get  (Nelson boswell)    

  • חווית עובד הינה חלק בלתי נפרד מתהליך הבנייה של חווית הלקוח. וגם בתחום הזה אנחנו מייצרים לפי דרישה מתנות לעובדים וילדי עובדים. מתנות לחלוקה בכנסים או כחלק מתהליכי הסברה פנים ארגוניים. 

     

    חווית עובד

  • קיימת דרישה הולכת וגוברת של חברות המבקשות פתרונות קריאטיביים לשימוש חוזר באריזות קרטון.

    העלייה הגוברת בשימוש בקרטונים לצורך משלוחי אונליין ומן הצד השני הדרישה של מותגים לעמוד בסטנדרטים אקולוגיים העלו צורך חדש של פתרונות קריאייטיביים לשימוש חוזר בקרטון. כדי לצמצם כמויות אשפה.  

    שימוש חוזר לאריזות קרטון

  • היום בעידן שבו חווית הצרכנות עוברת לאונליין, חברות מחפשות דרכים להיבדל ולהגביר נאמנות.

    לנו יש את הדרך לייצר מגע עם המותג מחוץ 

    אנחנו מעניקים מגוון פתרונות חווייתיים במארזי אונליין ליצירת חוויה מפתיעה מרגשת וזכירה. 

    חווית הלקוח בהזמנות אונליין

  • המשחקים שלנו הם פלטפורמה ייחודית, להעברת מסרים פרסומיים ושיווקיים.

    הוכח באופן מדעי כי בניה עצמית או והתעסקות עם מוצר מייצרות חיבור רגשי. לאחר שיצרנו משהו במו ידנו נתקשה לוותר עליו וגם נזכור אותו לארוך זמן. 

    חוויית לקוח שיווקית

  • יצירת חווית לקוח במרחב הפיזי של המותג.

    משחקים שעיצבנו לרשתות בתי קפה ומסעדות במטרה לשפר את חווית הלקוח המשפחתית במקום.

    כך גם עבור חברות שהביקור בהן כרוך בהמתנה, ייצרנו משחקים במטרה להנעים את השהות ולשפר את חווית הביקור. 

    חווית הלקוח בבית העסק

אנחנו מייצרים דובדבנים 

חווית לקוח היא אוסף האינטראקציות שיש ללקוח עם מותג/ארגון. אנחנו מאמינים שבקצה הפירמידה (שהיא ברובה חוויות דיגיטליות או טלפוניות) חייב לחכות הדובדבן שבקצפת:

מחווה אישית שפונה אל הרגש.

 

מחווה אנושית שדומה בבסיסה למפגש חיזור בין אנשים, שהרי בשני המקרים אנחנו מעוניינים לזכות בליבו של האחר.

 

במפגש כזה נעוץ הכוח ליצירת נאמנות לקוח.

יצירת רגש בשלב הזה יש בכוחה להגביר מוטיבציה לקניה חוזרת, לחזק אפשרות של המלצות לאחרים, ליצר סלחנות במקרי הצורך, ואפילו להגביר נכונות לשלם פרמיה גבוהה יותר בקניה חוזרת. 

17935622506339602.jpg

שלי ארוטשס | shely@artush.co.il l בבלי 10 תל -אביב | 052-3847072 

© 2017 by Artush. Shely Arotchas