(Nelson boswell)

Here is a simple but powerful rule:

 always give people more than what they expect to get

 

  • המשחקים שלנו הם פלטפורמה ייחודית, להעברת מסרים שיווקיים ויצירת חיבור למותג.

    הוכח באופן מדעי כי עצם הבנייה וההתעסקות עם המוצר מייצרות חיבור רגשי. לאחר שיצרנו משהו במו ידנו נתקשה לוותר עליו וגם נזכור אותו לארוך זמן.

    ("אפקט איקאה", דן אריאלי)

  • יצירת חווית לקוח במרחב הפיזי של המותג.

    משחקים שעיצבנו לרשתות בתי קפה ומסעדות במטרה לשפר את חווית הלקוח המשפחתית במקום.

    כך גם עבור חברות שהביקור בהן כרוך בהמתנה, ייצרנו משחקים במטרה להנעים את השהות ולשפר את חווית הביקור.

  • היום בעידן שבו חווית הצרכנות עוברת לאונליין, חברות מחפשות דרכים להיבדל ולהגביר נאמנות.

    לנו יש את הדרך לייצר מגע עם המותג מחוץ למרחב הפיזי ומעבר למה שמציע האונליין. 

    אנחנו מעניקים מגוון פתרונות חווייתיים במארזי אונליין ליצירת חוויה מפתיעה מרגשת וזכירה.

  • קיימת דרישה הולכת וגוברת של חברות המבקשות פתרונות קריאטיביים לשימוש חוזר באריזות קרטון.

    מצד אחד עלייה גוברת בשימוש בקרטונים לצורך משלוחי אונליין ומן הצד השני דרישה של מותגים וצרכנים לעמידה בסטנדרטים אקולוגיים, העלו צורך חדש של פתרונות קריאייטיביים לשימוש חוזר בקרטון. כדי לצמצם כמויות אשפה. 

  • חווית עובד הינה חלק בלתי נפרד מתהליך יצירת חווית הלקוח. וגם בתחום הזה אנחנו מייצרים לפי דרישה ובהתאמה אישית,  מתנות לעובדים וילדי עובדים.

    מתנות לחלוקה בכנסים או כחלק מתהליכי הסברה פנים ארגוניים. 

שלי ארוטשס | ARTUSH
shely@artush.co.il | 052-3847072 | בבלי 10 תל-אביב
  • Facebook
  • Instagram
  • black-whatsapp-icon_edited
  • Facebook
  • Instagram