You’ve got to start with the

customer experience and

work backward to the technology

 

Steve Jobs 1997

17845623431101593.jpg

עיצוב חווית לקוח

באמצעות משחקי נייר 

קבלו הצצה לכמה מהפרוייקטים הנבחרים שלנו

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.

הדברים שנוכל לעשות איתכם ובשבילכם

ניירות צבעוניים.jpg

שימוש חוזר באריזות

הקדמה במשפט אחד על השירות הקדמה במשפט על השירות

חווית עובד

הקדמה במשפט אחד על השירות הקדמה במשפט על השירות

 unboxing חווית 

הקדמה במשפט אחד על השירות הקדמה במשפט על השירות

חווית לקוח

הקדמה במשפט אחד על השירות הקדמה במשפט על השירות

צרו קשר

17906503747212080.jpg
Artush-14.4.16-51 copy.jpg

אנחנו מאמינים...

אנחנו מאמינים שנאמנות לקוח נוצרת כשמותג מצליח לגעת.

וכשאנחנו אומרים "לגעת" אנחנו מתכוונים לרגש, אבל גם לגעת במובן הפיזי, לייצר מגע אמיתי.

אנחנו מאפשרים את המגע האמיתי הזה בין מותג ללקוח. 

המשחקים שלנו מצליחים לייצר פגישה פנים מול פנים עם המותג והערכים שלו. פגישה שהיא מפתיעה, ייחודית, ולכן גם מייצרת חיבור. 

הנוסחה ליצירת נאמנות לקוח חייבת לכלול מרכיבים רגשיים. 

מותג צריך לעורר רגשות חיובים. במובן הזה, המשחקים שלנו הם X-פקטור של עולם חווית הלקוח. הם בדיוק ההשקעה הנוספת שלקוח רוצה שישקיעו בו, החשיבה מעבר והיחס האישי. 

שלי ארוטשס | ARTUSH
shely@artush.co.il | 052-3847072 | בבלי 10 תל-אביב
  • Facebook
  • Instagram
  • black-whatsapp-icon_edited
  • Facebook
  • Instagram