You’ve got to start with the
customer experience and
work backward to the technology
Steve Jobs 1997
עיצוב חווית לקוח
באמצעות משחקי נייר
קבלו הצצה לכמה מהפרוייקטים הנבחרים שלנו
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make changes to the font. I’m a great place for you to tell a story and let your users know a little more about you.
הדברים שנוכל לעשות איתכם ובשבילכם
אנחנו מאמינים...
אנחנו מאמינים שנאמנות לקוח נוצרת כשמותג מצליח לגעת.
וכשאנחנו אומרים "לגעת" אנחנו מתכוונים לרגש, אבל גם לגעת במובן הפיזי, לייצר מגע אמיתי.
אנחנו מאפשרים את המגע האמיתי הזה בין מותג ללקוח.
המשחקים שלנו מצליחים לייצר פגישה פנים מול פנים עם המותג והערכים שלו. פגישה שהיא מפתיעה, ייחודית, ולכן גם מייצרת חיבור.
הנוסחה ליצירת נאמנות לקוח חייבת לכלול מרכיבים רגשיים.
מותג צריך לעורר רגשות חיובים. במובן הזה, המשחקים שלנו הם X-פקטור של עולם חווית הלקוח. הם בדיוק ההשקעה הנוספת שלקוח רוצה שישקיעו בו, החשיבה מעבר והיחס האישי.