top of page
תמונה שלי 3.JPG

נעים להכיר,

שלי ארוטשס

בעלת סטודיו ARTUSH המתמחה ביצירת חווית לקוח באמצעות משחקי נייר. 

אנחנו עובדים עם חברות מהגדולות במשק ומעצבים חוויות ממותגות לחברות וארגונים באמצעות משחקי נייר:

  • חווית לקוח במשלוחי אונליין

  • חווית UN-BOXING בלתי נשכחת

  • שימוש חוזר באריזות קרטון

  • אריזות קריאייטיביות 

  • מתנות לעובדים וילדי עובדים 

  • מוצרים יחודיים לחלוקה בכנסים

  • מוצרי פרסום ושיווק

 

אנחנו מאמינים שנאמנות לקוח נוצרת כשמותג מצליח לגעת.
המשחקים שלנו הם ה- X פקטור של עולם חווית הלקוח וחוית העובד.

הם בדיוק ההשקעה הנוספת שכל אחד היה רוצה שישקיעו בו. הם החשיבה מעבר והיחס האישי. 

המשחקים שלנו מצליחים לייצר פגישה פנים מול פנים עם המותג וערכיו.

פגישה שהיא מפתיעה, ייחודית, משמחת ומקרבת ולכן גם מייצרת חיבור אמיתי. 

  • Instagram
חיפוש

זמן לחשב מסלול מחדש

אם יש תחום אחד שמשבר הקורנה עשה לו רק טוב זה תחום המשלוחים.

אם קודם הזמנו הרבה, עכשיו אנחנו מזמינים ה-כ-ל!!!

חווית הלקוח הפכה מחוויה בחנויות לחוויה של פתיחת קופסאות.

איך תראה חווית הלקוח בעידן שאחרי הקורונה?



קצת לפני הקורונה:

סיכמנו את 2019 כשנת שיא במכירות אונליין. היקף בלתי נתפס של 3.5 טריליון דולר במסחר אונליין סביב הגלובוס, עם ציפיה להגיע עד 2021 ל- 4.9 טריליון דולר עליה של 40%!!! (לפי אתר e-marketer)

החיים של כולנו הפכו בינלאומיים. האינטרנט, הפייסבוק, האינסטגרם ואפילו הנטפליקס מחקו במובנים מסויימים את החיים הלוקאליים והפכו אותנו ליבשת אחת גדולה. מגמות האופנה, העיצוב הבריאות הפכו גלובאליות מה שעזר לנו להגשים את כל השאיפות הצרכניות שלנו בקניית אונליין פשוטה מכל מקום ובכל רגע.


והנה פתאום, מגיפת קורונה

משבר הקורונה. אבל כמו כל משבר, גם זה, לאחדים הוא הזדמנות. ובתחום המסחרי ההזדמנות היא עבור אלו שישכילו להתאים את עצמם לשינוי, יובילו ויחדשו בתחום האונליין.


אז מה קרה לנו?

בסה"כ עבור תחום האונליין מגיפת הקורונה היא מאיץ לתהליך שממילא היה קורה. כל מעדיפי החנויות הגשמיות (שאני נמנית עליהם), אוהבי חווית השוטטות (הפיזית) שבקניה, אוהבי מישוש הפירות והירקות, אוהבי תאי המדידה וחלונות הראווה, הצטרפו עכשיו גם הם בעל כורחם למגמה העולמית והתחילו לקנות אונליין. והבשורה המשמחת היא, שהם כאן כדי להישאר. חווית הקניה בחנויות לא תחזור (לפחות לא בקרוב) למה שהייתה....


מה לי ולכל זה?

עד היום תחרות בין מותגים באה לידי ביטוי בין היתר בחווית הקנייה. החנות של נייקי לעומת זאת של אדידס. סניפי שופר-סל לעומת אלו של טיב טעם. חווית הביקור במקדונלדס' לעומת זאת בבורגר קינג. חנויות קונספט חנויות פופ-אפ...

מותגים הצליחו לספר את הסיפור שלהם במרחב הפיזי שלהם ואנחנו בחרנו להתארח במרחבים שהתאימו לנו.


ומה עכשיו...? כשהעתיד של המרחבים הפיזיים לא נראה מזהיר במיוחד.

הכל עובר למשלוחים - לקופסאות קרטון שיגיעו עד אלינו הביתה עם שליח, גם התחרות עוברת לזירת המשלוחים.


איך מעבירים חווית לקוח ממרחב פיזי לקופסת קרטון?

איך מספרים את הסיפור של המותג, איך מעבירים את הצבעים, מסכי הפלאזמה, המוזיקה, הריח, חלון הראווה, וגם את המוכר מסביר הפנים לתוך קופסא....?

והתשובה היא פשוטה: מותגים יתחילו לחשוב בתוך הקופסא ולהמציא את עצמם מחדש.

חווית ה-UNBOXIMG תהפוך למשמעותית יותר. כבר היום היא ערוץ שיווקי בעל ערך רב.

ערוץ היוטיוב הקנדי Unbox Therapyi, הוא ערוץ אנבוקסינג טכנולוגי עם למעלה מ- 16 מיליון רשומים ולמעלה מ 3 מליארד צפיות בסרטוני הערוץ.


מותגים יתחילו לחשוב איך הם מפתיעים את הלקוחות שלהם במשלוח. משלוח מושקע, מתנה שהיא מעבר, ברכה אישית או מארז קרטון שניתן לעשות בו שימוש חוזר וליהנות ממנו כמוצר בפני עצמו.

(שימוש חוזר באריזות קרטון גם היא מגמה צומחת של קיימות ומיחזור שנכנסה לזירה הזאת של המחסר המקוון, אבל זה כבר נושא לפוסט אחר:).


תחשבו לדוגמא על רשתות שהשיווק שהכפילו עכשיו פי כמה וכמה את נפח הקניות און ליין והמשלוחים שלהם. הרי בסך הכל, המוצרים שהרשתות השונות מציעות הם זהים. אופן המשלוח יכול להיות מכריע בקבלת ההחלטה מאיזה רשת לרכוש.

אם כך, דמיינו שבתוך המשלוח הייתה מחכה לנו הפתעה. משהו שמתאים לכל המשפחה, משהו שהיה גורם לנו להתרגש, להסתקרן לחכות למשלוח הבא ולהפתעה שלו - זה יכול היה לשנות את הבחירה שלנו ברשת מסוימת.

משחק בעיצוב של popa-paper לארומה ישראל

אם משחק הרכבה כזה מנייר היה מגיע עם המשלוח מהסופר.... האם היתה לזה השפעה על קבלת החלטות?









ומה עם משחק כזה היה מפתיע בתוך המשלוח? הייתם מזמינים שוב?












כך גם לגבי משלוחי בגדים שאנחנו עושים, רשת שתדאג "לפנק" את לקוחותיה, להפתיע אותם עם יחס אישי תוכל לחזק את המותג ולצבור לעצמה נקודות בתחרות.


מה עם איזה מכתב תודה אישי, אולי אפילו קופון לקניה הבאה?

יחס אישי, מתנה קטנה, ללא ספק מגבירים נאמנות של לקוחות













הצעה של המעצב Jayvn Solomon ל H&M

שקית אריזה שהופכת בקיפול פשוט לקולב.

שימוש חוזר מפתיע, חכם, אקולוגי - כיף לקבל.

כיף לשמור.










קופסא "מדברת" שפת המותג עוברת לקופסא. פניה אישית קלילה וגם קריאה לפעולה. unboxing כבר אמרנו?














ZAPPOS

מפתיעה עם קופסת קרטון ממנה ניתן להרכיב מעמד לטלפון ואלפקה חמודה:). מפתיע ושימושי.

שילוב של ערכים עם אקולוגיים עם באז שיווקי.


כך גם מסעדות שיפתיעו במשלוחים

ובמיוחד ארוחות משפחתיות שיש בהן מנות לילדים. אנחנו יודעים שילדים הם הרבה פעמים הם מקבלי החלטות במשפחה:)


משלוח עוגיות של Thalma's

לא ממהרים לזרוק, בטח לא אם יש ילדים בסביבה.

אריזה משחקית, כייפית, מפתיעה ללא ספק מעלה את ערך המותג.














פיצה האט שמפתיעה עם קופסא לא שגרתית

שהופכת למקרן סרטים בעזרת הטלפון נייד.

יש שילוב טוב יותר מפיצה וסרט?

















ומה אם רשת המבורגרים הייתה מפתיעה

ומצרפת למשלוח שלה משחק הרכבה מנייר?

משחק בעיצוב של popa-paper













מעניין לחכות ולראות מה יביא איתו העתיד בתחום.

הפוסט הבא על שימוש חוזר באריזות

עד אז מוזמנים להציץ באתר שלי popa-paper וגם ובאינסטגרם ולהתרשם מפרוייקטים נוספים.

































168 צפיות
bottom of page