top of page
תמונה שלי 3.JPG

נעים להכיר,

שלי ארוטשס

בעלת סטודיו ARTUSH המתמחה ביצירת חווית לקוח באמצעות משחקי נייר. 

אנחנו עובדים עם חברות מהגדולות במשק ומעצבים חוויות ממותגות לחברות וארגונים באמצעות משחקי נייר:

  • חווית לקוח במשלוחי אונליין

  • חווית UN-BOXING בלתי נשכחת

  • שימוש חוזר באריזות קרטון

  • אריזות קריאייטיביות 

  • מתנות לעובדים וילדי עובדים 

  • מוצרים יחודיים לחלוקה בכנסים

  • מוצרי פרסום ושיווק

 

אנחנו מאמינים שנאמנות לקוח נוצרת כשמותג מצליח לגעת.
המשחקים שלנו הם ה- X פקטור של עולם חווית הלקוח וחוית העובד.

הם בדיוק ההשקעה הנוספת שכל אחד היה רוצה שישקיעו בו. הם החשיבה מעבר והיחס האישי. 

המשחקים שלנו מצליחים לייצר פגישה פנים מול פנים עם המותג וערכיו.

פגישה שהיא מפתיעה, ייחודית, משמחת ומקרבת ולכן גם מייצרת חיבור אמיתי. 

  • Instagram
חיפוש

שופינג בעידן ה-NEW NORMAL: קנית טלוויזיה, קיבלת שולחן מקרטון

טירוף הקניות של נובמבר כבר כאן, מה נעשה עם כל האשפה שתישאר ביום שאחרי?


כולם כבר מדברים על ה- Next Normal העולם החדש שיווצר בעקבות הקורונה, השינויים המשמעותיים שיצר הוירוס בשגרת החיים שלנו - מה כבר לא יחזור, ומה איתנו כאן כדי להישאר.

והנה עכשיו אחרי שכל העולם עבר והתרגל לרכוש ה-כ-ל אונליין, הגלובוס כולו עומד נרגש לקראת החגים הבינלאומיים של נובמבר:

יום הרווקים הסיני, סייבר מאנדיי, בלאק פריידיי וגם התרומה המקומית שלנו – שופינג איי אל.


לכל האווירה חגיגיות וההתרגשות הגלובלית הזאת יש השלכות חברתיות סביבתיות כואבות. מאחורי כל קליק מספק ומהנה שמבטיח לנו משלוח של אושר קטן עד הדלת, עומדת במקרה הטוב קופסת קרטון (לפחות אחת) ובמקרה הרע גם פלסטיק.

בחברת livePerson האמריקאית (מפתחת פלטפורמות דיגיטליות לתקשורת בין לקוחות ומותגים) מעריכים


השנה נראה עליה של 250% במספר הקונים במהלך חודש נובמבר.





ואם גם אתם נחרדים מהתמונה של ערמת הזבל הבלתי נגמרת שתישאר איתנו אחרי שכל החגים האלו יחלפו. אתם לא היחידים...










בעולם הקמעונאות כבר מרגישים את השינוי, מדברים על מגמה נוספת שיביא איתו העולם החדש של המסחר האלקטרוני - שינוי בבחירות צרכניות, ערכים יהיו חשובים אפילו יותר מהמחיר.


במחקר של חברת IBM בשיתוף פדרציית הקמעונאות האמריקאית IBM Institute for Business Value  שליש מהצרכנים העידו כי הם הפסיקו לרכוש מותגים אהובים, רק כי הם כבר לא תאמו את ערכיהם. 70% מהצרכנים שהשתתפו בסקר העידו כי הם מוכנים לשלם עד 35% יותר עבור רכישת מוצרים ממוחזרים או מוצרים ידידותיים לסביבה.

תוצאות הסקר אמנם התפרסמו רגע לפני שהעולם התהפך אבל אני מאמינה שהקורונה כמו בתחומים נוספים האיצה את המגמה הזאת. הוירוס הכלל עולמי גרם לנו להבין שאנחנו קטנים, שאנחנו צריכים להודות ולשמור על מה שיש, הפכנו מונעים יותר על ידי אג'נדות ערכיות בין היתר של אחריות חברתית וסביבתית.


מסתבר שלעשות טוב לכדור הארץ עושה גם טוב לעסקים ולכן אנחנו רואים שיותר ויותר חברות מתחילות לשלב באסטרטגיה העסקית שלהם אג'נדה של קיימות.


והנה אני נכנסת לתמונה עם קצת השראה איך אפשר לשלב חווית לקוח עם אג'נדה של קיימות



על - repurposed cardboard כבר שמעתם? ייצור אפשרויות לשימוש חוזר בקרטון כדי למנוע השלכתו לפח😊.

מה אם רשת אופנה הייתה מציעה לכם קופסא שהופכת למוצר שימושי. מוצר שתרצו לשמור. אז הייתם מצמצמים כמויות אשפה, וגם הייתם נהנים ממוצר מתנה, ואולי הייתם ממשיכים לקנות מאותה הרשת, כי זאת חווית לקוח אמיתית ואיכותית, ואולי גם חברים היו רואים אצלכם את המוצרים המגניבים שיצרתם מהאריזות אז גם הם היו בוחרים לרכוש מאותה הרשת.

אז גם אתם כלקוח מרוויחים, גם המותג וגם כדור הארץ - כמה גאוני ככה פשוט!



חברות מחפשות להיות ערכיות בעיני הלקוח, לזכות בעוד נקודות על יישום האחריות החברתית והסביבתית שלהן. חברות גם מחפשות להחזיר את חווית הלקוח שהלכה לאיבוד מאז נסגרו החנויות הפיזיות בגלל הקורונה.

אריזה שמאפשרת שימוש חוזר היא הדרך להפתיע את הצרכן לתת לו את היחס אישי שכל כך חסר עכשיו. לחזק נאמנות ולהגביר את האפשרות לקניה חוזרת.


ביולי האחרון בזמן שרוב העולם ישב בסגר התקיימה תחרות עיצוב של מגזין העיצוב דזין Dezeen בשותפות עם חברת סמסונג. מעצבים מכל העולם נקראו לפתח מוצרים תוך שימוש חוזר באריזות הקרטון של שלושה מדגמי הטלוויזיות של סמסונג.

הרעיון היה לאפשר באמצעות חיתוכים על גבי אריזות הקרטון בנייה של מוצר חדש מתוך מטרה לחשוב על פתרונות לצמצום אשפה: והתוצאות לא איכזבו

ולסיכום ציטוט של מנכ"ל סטארבקס, מאותו כנס הקמעונאות של IBM שמסביר בעיני כל כך יפה ופשוט את המהות של חווית לקוח.

בסופו של דבר הכל מסתכם ביחס אישי, יחס אנושי עם הלקוח. והאריזות האלו הן בדיוק המענה ליחס אישי שכל כך חסר לנו לאחרונה.


As human beings, we were meant to interact with one another. It’s how we get energy. It’s how we get support when we’re dealing with adversity. It’s how we share joy and successes in our lives. I think one of the common themes going forward is finding ways to create human connection. Human interaction. The world needs that, Kevin Johnson, CEO of Starbucks


69 צפיות

Comments


bottom of page