top of page

מה אנחנו עושים

Here is a simple but powerful rule:

always give people more

than what they expect to get

(Nelson boswell)

 

אנחנו מייצרים חוויות בנייר

 

מוצרי נייר חווייתיים, שמגיעים בהפתעה ומאפשרים חוויה פיזית, יוצרים מפגש אמיתי עם המותג.

חוויה כזאת היא זכירה, ונעוץ בה הכוח לייצר רגש. 

היא תגרום לנו לספר לאחרים - תייצר באז.

היא תגביר מוטיבציה לקניה חוזרת,  וגם תייצר סלחנות במקרי הצורך, ואפילו תגביר נכונות לשלם פרמיה גבוהה יותר עבור מותג אהוב. 

שימוש חוזר באריזות

שימוש חוזר באריזות

קיימת דרישה הולכת וגוברת של חברות המבקשות פתרונות קריאטיביים לשימוש חוזר באריזות קרטון.

מצד אחד עלייה גוברת בשימוש בקרטונים לצורך משלוחי אונליין ומן הצד השני דרישה של מותגים וצרכנים לעמידה בסטנדרטים אקולוגיים, העלו צורך חדש של פתרונות קריאייטיביים לשימוש חוזר בקרטון. כדי לצמצם כמויות אשפה. 

העברת מסרים שיווקיים

העברת מסרים וחיבור למותג

המשחקים שלנו הם פלטפורמה ייחודית, להעברת מסרים שיווקיים ויצירת חיבור למותג. הוכח באופן מדעי כי עצם הבנייה וההתעסקות עם המוצר מייצרות חיבור רגשי. לאחר שיצרנו משהו במו ידנו נתקשה לוותר עליו וגם נזכור אותו לארוך זמן. 
("אפקט איקאה", דן אריאלי)

חווית לקוח במחרחב הפיזי

חווית לקוח במרחב הפיזי

החוויה במרחב הפיזי של המותג צריכה להיות חזקה ומשמעותית כי שם נוכל להרגיש את המותג בכל החושים ולבנות את הסיפור שלנו עליו. ככל שיותר חושים יהיו מעורבים בחווית הלקוח כך האפקט שלה יהיה חזק יותר ומשמעותי.  המוצרים שלנוו מאפשרים לחזק את חווית הלקוח באמצעות מגע. 

אלמנט ההפתעה, המשולב במוצרים שלנו יוצר  זכירות וחיבור רגשי. 

חווית לקוח במשלוחי אונליין

יצירת חווית לקוח במשלוחי אונליין

היום בעידן שבו חווית הצרכנות עוברת לאונליין, חברות מחפשות דרכים להיבדל ולהגביר נאמנות. לנו יש את הדרך לייצר מגע עם המותג מחוץ למרחב הפיזי ומעבר למה שמציע האונליין. אנחנו מעניקים מגוון פתרונות חווייתיים במארזי אונליין ליצירת חוויה מפתיעה מרגשת וזכירה.

חווית עובד

חוויית עובד

חווית עובד הינה חלק בלתי נפרד מתהליך יצירת חווית הלקוח. וגם בתחום הזה אנחנו מייצרים לפי דרישה ובהתאמה אישית,  מתנות לעובדים וילדי עובדים.

מתנות לחלוקה בכנסים או כחלק מתהליכי הסברה פנים ארגוניים.

bottom of page